keskiviikko 23. lokakuuta 2013

On ne tossut!

Virkkaaminen ei oo mun juttu. Huovuttaminen ei oo mun juttu. Kun ne yhdistää niin tuloksena on surkea katastrofi:

Mut on ne tossut! Vähän omituiset mut ihan selvästi tossut on. On ne perunatkin joskus vähän epämuodostuneita, joten laariin tulkoot.

Lanka on uudistunut teeteen taiga high, joka siis passaa myös huovuttamiseen. Ohjeessa oli "huovutus 40 astetta lyhyessä ohjelmassa muun pyykin joukossa". Mun kone on tunnetusti surkea huovuttaja, joten langalle ei tapahtunut siinä ohjelmassa mitään. Pitkäkään ohjelma ei toiminut, joten ajattelin et kolmas kerta toden sanoo ja tuuppasin tossukat kuuteen kymppiin. Johan huopui - vähän liikaakin... Mut uutta lankaa pitää aina ensin kokeilla varovasti... Harjoitukset jatkuu mut virkkaamis-huovutuskokeeni päättyvät tähän.

Kaikenkaikkiaan tykkäsin langasta ja mikä parasta - sen saattoi huovuttaa ihan normipyykin mukana! Siitä ei irronnut väriä tai karvoja niinkuin monista muista huovutuslangoista. Voi olla, ettei tämä tekele koskaan päädy omaan blogiini...tosin minä olen niin lörppäsuu, että melkein aina paljastan kaikki epäonnistumisetkin. Ja niitähän riittää...

P.S. Jukrat et noi tunnisteet tuottaa mulle harmaita hiuksia! Nyt muistan jo et viis pitää olla mut sitä viidettä en koskaan meinaa keksiä...

1 kommentti: